BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

header-ad

Ingrid Pečarević: Zašto sam živjela s nasilnikom

Izvorni članak: SLOBODNA DALMACIJA -26.7.2015.


Nisam se za ovaj javni istup odlučila iz osvete, nego zato što želim upozoriti buduće "potencijalne žrtve" na tog čovjeka i ohrabriti žene koje su inače izložene nasilju da ne pristaju na takav način života te da to prijave jer rješenje uvijek postoji. Ponukao me je vaš nedavno objavljen članak u kojem se navodilo da je jedna djevojka oprostila svom tadašnjem momku to što ju je brutalno izudarao drškom noža te se poslije čak i udala za njega. E, pa ja ne mogu i ne želim oprostiti jer sam zbog ponašanja svojeg bivšeg zaručnika Alena Krstulovića (58) dovedena na rub egzistencije i ponižena sam i kao žena i kao osoba - počela je svoju ispovijest 56-godišnja Ingrid Pečarević iz Splita.

Iako je obiteljsko nasilje posljednjih godina postala medijski vrlo praćena problematika, a nerijetko i vlasti u suradnji s nevladinim udrugama pokreću javne kampanje u koje se ulažu stotine tisuća eura, poput najnovije naziva "Moj glas protiv nasilja" čiji je glavni cilj "podizanje svijesti javnosti o neprihvatljivosti svih oblika nasilja nad ženama i djevojkama uključujući obiteljsko nasilje te o nužnosti nulte tolerancije na sve oblike rodno uvjetovanog nasilja", same žrtve nasilja, bez obzira bili to muškarci ili žene, vrlo se rijetko odlučuju na javni istup s punim identitetom.

- Nakon svega što mi se dogodilo, mnogi me prijatelji i poznanici u čudu pitaju: "Al' ti to nisi znala, ko je on i da duguje na sve strane?" Nisam! Kako bih znala kad mi nitko nikad nije ništa govorio o tome - kaže Ingrid.

Idila i sitne laži

A ljubavna priča s poznatim splitskim instruktorom jedrenja i skiperom s 27-godišnjim iskustvom počela je upravo onako kako i treba - bila je to prava ljubavna idila.

- Ma, znali smo se mi iz djetinjstva, s istog smo otoka, čak smo kao djeca bili i u nekoj platonskoj vezi. Bilo je ljeto 2010. godine kada mi je on jednom prilikom prišao, nabavio je moj broj mobitela, i tad smo imali, kako se to kaže, ljetnu avanturu. To je ljeto stvarno bilo bajno. Nakon toga je uslijedio višemjesečni prekid, a onda u lipnju 2011. godine počinjemo našu vezu. U početku sam se, naravno, "tražila" u vezi, nisam bila sigurna u svoje osjećaje, jer sam, kao desetak godina rastavljena žena, već bila navikla živjeti sama sa svojim tada 14-godišnjim sinom. No, on je bio vrlo šarmantan, donosio mi je marendu na posao, dolazio bi po mene, držao me "ka kapljicu vode na dlanu". I tako se, malo po malo, kako se veza razvijala, uselio kod nas - govori naša sugovornica i odmah nastavlja pojašnjavati kako su počeli "problemi".

- Počelo je, ah kako, sitnim lažima bez ikakva razloga. Tako sam, kad se uselio kod mene, podigla prvi kredit u listopadu 2011. godine, trebalo mi je za moje privatne potrebe. On je tad renovirao brod "Magima" i ja sam mu posudila dvije tisuće eura. Potom sam mu dala 31.000 kuna da mi kupi polovni auto u Zagrebu jer je kazao da je tamo povoljnija ponuda. No, vratio se bez auta, a za novac je kazao da ga je oročio. Kad mi je nakon nekoliko mjeseci zatrebao novac, kazao je da ga nema jer je platio tikovinu za brod. Šokirana sam ga pitala zašto me nije pitao može li to napraviti s mojim novcem, a on je rekao da mu je bilo neugodno kao muškarcu da mu ja dajem novac i da je mislio da će u međuvremenu nešto novca dobiti, pa da ja neću ni saznati za ovo. Molio me, plakao, da ne prekidam i ja sam popustila, te smo se u prosincu 2012. zaručili. Čak je i za Slobodnu Dalmaciju u listopadu 2013. godine, pri predstavljanju obnovljenog broda "Magima", javno kazao da će "ovu večer posvetiti svojoj zaručnici Ingrid, koja se najviše napatila kad smo obnavljali brod" - nastavlja Ingrid dodajući kako je tad opet nastupila "idila".

A onda je uslijedila 2013. godina i novi kredit koji je bio dio ulaganja u zajedničku budućnost da se brod, kako kaže, "napokon baci u more" i da i Alen napokon počne raditi i zarađivati. No, tada je ona zatražila napismeno da pola vlasništva broda ide na nju.

- Načelno je pristao, no kad bih rekla da odemo to ovjeriti u javnog bilježnika, uvijek bi ga nešto omelo. Nasilje nije počelo odmah, prvo bi u svađama sebe lupao po glavi, a prvi put me napao kad smo bili u autu, plesnuo me je i uzeo za ruku i okrenuo je. Kad smo došli doma, bacio me na pod i onda je izletio iz kuće. Tad sam napokon počela shvaćati da sam u teškoj i delikatnoj situaciji, no ništa nisam prijavljivala policiji niti ikome jer sam još bila uvjerena da ću dobiti taj papir za brod. Nisam ni sama vjerovala što se zbiva, a s druge sam strane imala sina kojeg sam željela zaštititi od takvih scena.

Kajanje i ponavljanje

- I nakon ovog ispada on se kajao, molio, govorio da ne može živjeti bez mene, ponašao se kao "princ iz bajke". No, stvari su pošle nagore i svaki put kad bismo bili doma, počela bi svađa jer je novac počeo \'nestajati\' i ja bih uvijek postavljala pitanje gdje je. Jednom me je bacao i udarao toliko jako da su susjedi zvali policiju. Poslije sam u policiji to zanijekala, rekla sam da smo bili malo pretemperamentni, a i on im je to rekao. Pitate me zašto sam tako postupila? Zato što mi je govorio da ako bilo što kažem policiji, da neću vidjeti ništa od uloženog - govori nam 56-godišnjakinja dolazeći potom do trećeg sukoba nakon kojega je, napokon, nasilje prijavila policiji.

Za taj događaj postoji i zasad nepravomoćni kazneni nalog Općinskog suda u Splitu, prema kojem je Krstulović kažnjen s tri mjeseca zatvora s rokom kušnje od dvije godine, i to zbog nanošenja tjelesne ozljede. Sud ga je kaznio, prema optužnici ODO-a Split, zato što je "u nakani da svojoj izvanbračnoj supruzi Ingrid Pečarević nanese lake tjelesne ozljede, tijekom verbalne prepirke, istu čupajući za kosu više puta udario rukama po glavi i nogama nanijevši joj krvne podljeve kože obje noge u području koljena, a koje su ozljede lake naravi". Sud je ovakvu odluku temeljio na fotografijama, iskazima oštećene Ingrid i jedne svjedokinje te nalaza i mišljenja sudskog vještaka.

- Sad je situacija takva da ja praktički živim zahvaljujući dobrim prijateljima koji mi pomažu da preživim i da mogu skuhati ručak jer plaćam oko pet tisuća kuna kredita mjesečno, što su dvije trećine moje plaće. Želim samo upozoriti ljude da se ovako nešto nikome više ne dogodi jer ja nisam bila upozorena. Da jesam, vjerojatno do svega ovoga ne bi nikad došlo. I neka druge žene znaju: kad vas muškarac prvi put udari, budite sigurni da će to ponoviti bez obzira koliko se nakon toga ispričavao i opravdavao - zaključuje Ingrid Pečarević.
VLADIMIR URUKALO 
SNIMA VOJKO BAŠIĆ / CROPIX


‘Povrijeđene žene su najgore’

Nazvali smo, naravno, i Alena Krstulovića koji nam se javio s broda na kojem je skiper u pauzi ukrcaja gostiju. Prvo nas je uputio na svoju odvjetnicu koja, kaže, "ima cili spis i sve dokaze", no kako je ona na odmoru u Italiji, odlučio je i bez nje ispričati svoju verziju priče. Naravno, on demantira i negira cijelu ispovijest svoje bivše partnerice navodeći da oni uopće nisu bili u izvanbračnoj zajednici te da će to dokazati i na sudu.

- Šta se tiče tog kaznenog naloga, ja sam se preko moje odvjetnice žalio, pa ja nikog u životu nisam udario, a kamoli ženu i nikad nisan bija osuđivan. Ta kolina koja su njoj navodno bila ozlijeđena u tom sukobu uopće nisu njena, sve se to uopće nije dogodilo. Istina, kad bi se posvadili i kad me nekoliko puta udarila nogom u međunožje, ja bi je uvatija za ruke i odgurnija. Pa da sam je ja u brodu tako naprokida, mora bi biti Bruce Lee jer se u njemu jedva čovik može okreniti. Cijela je priča u tome da je ona povrijeđena žena, a takve su žene najgore. Ništa ja njoj nisam dužan, ni kune kredita ona meni nije digla, u papirima iman svaki euro uložen u brod i nje nigdi nema u tim dokumentima. Ona mene želi isprovocirati, natjerati da nešto napravim samo da može reći da je bila u pravu. Ta žena je monstrum, a ja znam sve njene obiteljske tajne.

Sto me je puta tirala iz kuće, spava sam po pekarama, na kolodvoru i na kraju i u brodu. Slala mi je policiju, inspekcije da radin crni čarter, prijeteće SMS-ove, ukrala mi je laptop, dokumente, stavila je zabilježbu na taj brod koji je isključivo moj, pritila je ljudima inspekcijama ako me zaposle, upala je u stan mojoj 81-godišnjoj majci, zvala je moje bivše da se udruže protiv mene... Ali za sve to me nije bilo briga, jedino šta joj je moja mater kriva? Ma, ja mogu biti sve to šta ona kaže, ali to je stvar koja bi trebala ostati između nas, jel tako. A zašto sad sve ovo? Neka bude kako mora biti, vi radite svoj posao, ali ja znan da san čista obraza i da nema mista u Visu, Hvaru ili Splitu di ne mogu doći jer sam čist i sve svoje dugove vraćan - kazao nam je telefonski skiper Krstulović.



« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID

Oznake

Adsense aerodrom Anatomija otoka Anči Fabijanović Anela Borčić ankete apartmani vis arheologija arhitektura baština BaVul bike video Biševo blog blogosfera boćanje Bogoljub Mitraković Boris Čargo Boško Budisavljević brodovi crkva crna kronika čestitke Češka vila dizajn Dobrila Cvitanović Dom starih don Ivica Huljev don Milan Šarić Don Paulin Draga Vojković Cepotova društvene mreže Dunja Bezjak ekologija fešte film Firefly 8SE 4K flora foto vremeplov fotografija fotomontaža galeb gastro generacije glazba Goran Mladineo grad grad-objave gradonačelniik gradonačelnik Gradsko vijeće Hajduk HEP HGG Vis HPD Hum Hrvati u svijetu Hrvatska Hrvatska zora humanitarne akcije humor HVIDR-a in memoriam Ivica Roki Ivo Radica Iz drugih medija Jakša Fiamengo jedrenje Joško Božanić Joško Repanić Kalambera kalendar kartanje kazalište kino književnost Komiža komunala korona košarka kriket Kućani kućni ljubimci kultura Kut laptop Acer Lavurat za poja likovna umjetnost limuni lokacije ljudi m/t Lastovo Mamma mia 2 Matica hrvatska medijski ponedjeljak Metković mladi Modra špilja more MUP najava događanja naslovnica Natalia Borčić Nevio Marasović Nikola Kežić Nikša Sviličić NK NK VIS nogomet Norway novo obrazovanje oglasna ploča oglašavanje oružje osmrtnice osobno OŠ Vis otoci otok otok Vis pčelarstvo Petra Kapor planinari ples Podšpilje poklod Pokret otoka polemike politika poljoprivreda pomorci portret posao povijest poznati priroda promet promo Prostorni plan PROVISLO Ranko Marinković razgovor reportaža restoran "Val" restorani-konobe ribe Rodoslovlje Rogačić ronjenje Rukavac Siniša Brajčić Slavomir Raffanelli slider slider2 sobe Split sport Srebrna Srećko Marinković SŠ AMK stare kartoline Stipe Vojković svijet škola škrinjica Tihana Skerbić time lapse tradicija trajekti trčanje turizam udruga Svima unučica urbanizam USA uvale veja Veljko Mratinić Brojne VERN' Vesna Bučić video video razglednica video vijesti vijesti vijesti vis vinogradarstvo Vis viški govor viški plivački maraton vjenčanja Vjerni Visu Vodovod i odvodnja vrijeme vrtić Vukovar zabava zanimljivosti zdravlje zdravstvo Zima na otoku znamenitosti Ženaglava životinje žutilo